X
با همکاری فرهنگسرای ارسباران

«اینترـ‌ارکسترتهران» به رهبری نادر مشایخی تشکیل می‌شود

دوشنبه, 15 آذر 1395

«اینترـ‌ارکسترتهران» به رهبری نادر مشایخی، رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران، با همکاری فرهنگسرای ارسباران از بین نوازندگان سازهای کلاسیک و ایرانی عضو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، نادر مشایخی در مورد این ارکستر گفت: «اینترـ ارکستر تهران» یک ایده‌ی اجرایی مبتنی بر عادت‌های شنیداری متنوع است و از آنجا که فرهنگ ایران با تنوع سلیقه‌های مختلف شکل گرفته در اینترـ ارکستر نیز هدف تلفیق سازها نیست بلکه همجواری فرهنگ‌های موسیقایی مختلف است و سعی در ارائه‌ی تفسیری معاصر از قطعات مربوط به دوره‌ها و جغرافیای فرهنگی مختلف دارد.

مشایخی در ادامه افزود: رویکرد خاص این ارکستر گردش نگاه به سوی جوانان و بهره‌گیری از جوانان مستعد و علاقه‌مند است. در این فراخوان هدف نه‌تنها اجرای موسیقی‌های مختلف بلکه کار با نوازنده‌های مختلف بین‌المللی است و رسیدن به تجربه همجواری با بهترین نوازندگان ارکسترهای اروپایی.

گفتنی است «اینترـ ارکستر تهران» موسیقی کلاسیک نیست، بلکه موسیقی سمفونیک است. بدین معنا که با بکارگیری امکانات موسیقی سمفونیک فضا برای استفاده از سازهای متنوع ایجاد شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت و حضور در اینترـ ارکستر می‌توانند با نشانی اینترنتی Tehran.interorchestra@gmail.com و یا از طریق شبکه تلگرام @Vahid_Eftekhar مکاتبه کنند.

چاپ
>