X
در پانزدهمین روز جشنوارۀ ملی موسیقی جوان مطرح شد

ارسلان طیبی: اصالت اجراها خوب بود و رعایت شده بود

پنجشنبه, 23 شهریور 1396

در بخش موسیقی مازندران، در پانزدهمین روز جشنوارۀ موسیقی جوان شرکت کنندگان در سه ردۀ سنی در مقابل هیئت داوران ارسلان طیبی و ابوالحسن خوشرو به رقابت و اجرای رپرتوار انتخابی خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، ارسلان طیبی به عنوان یکی از داوران در حاشیۀ اجراهای این دوره به روابط عمومی جشنواره دربارۀ کیفیت اجراهای این دوره توضیح داد: اجراها نسبت به سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده بود و عالی بود. کیفیت بالاتر رفته بود. شرکت‌کنندگان قوی بودند و اجرای خوبی ارائه دادند. رقابت تنگاتنگی بود و این قضاوت را سخت می‌کرد. اصالت اجراها خوب بود و رعایت شده بود.

او دربارۀ بخش آوازی ادامه داد: سه شرکت‌کننده در بخش آواز داشتیم. خیلی خوب حاضر نشدند. عدم پیگیری و تمرین‌نکردن در این بخش علت ضعف شرکت‌کنندگان است. نقص آموزشی نیز وجود دارد. در مازندران مدرس آواز خوب بسیار کم است. علاقه‌مندان می‌توانند از آثاری که وجود دارد کمک بگیرند و تمرین را فراموش نکنند.

یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی، با مشارکت گستردۀ استادان برجستۀ موسیقی کشور، و با حضور ۵۰۰ نوازنده و خوانندۀ جوان توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی و همکاری بنیاد رودکی، از ۸ تا ۲۶ شهریور سال جاری در تالار رودکی، و مراسم اختتامیه نیز در ۲۷ شهریور ماه در تالار وحدت، برگزار خواهد شد.

چاپ
>