X

اجرای مهیار علیزاده همراه با نمایشگاه نقاشی مهدی علیزاده

دوشنبه, 11 اردیبهشت 1396

مهیار علیزاده که در مقام آهنگساز سابقه همکاری با خوانندگانی چون علیرضا قربانی، محمد معتمدی و مهران مدیری را در کارنامه دارد؛ جمعه ۱۵ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران همزمان با برگزاری نمایشگاه آثار مهدی علیزاده به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، مهدی علیزاده (نقاش و مدرس رشته هنر) در این نمایشگاه آثار نقاشی خود را که با تکنیک اکریلیک و رنگ روغن و در سبک مردن خلق شده در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دو قطعه کوئینتت زهی از ساخته‌های مهیار علیزاده و امیر‌حسین علی‌رضایی با خوانندگی هادی فیض آبادی اجرا می‎شود. برای اجرای این قطعات امین غفاری، بهاره فلسفی، نیلوفر سهی، علی آقاجانی و سپیده خداوردی به عنوان نوازنده، مهیار علیزاده را همراهی می‌کنند.

مهدی علیزاده درباره هدفش از برگزاری این نمایشگاه گفت: دگرگونی‌ها و تحولاتی که امروز در جهان رخ می‌دهد برایم واقعا عجیب و شگفت‌انگیز است. از این رو هدفم از برگزاری این نمایشگاه تاثیراتی است که جهان معاصر بر روی آرامش انسان می‌گذارد.

علیزاده در جدیدترین نمایشگاه‌اش تلاش کرده تا  کشف زبانی تازه و نگاهی متفاوت نسبت به گذشته، آثاری بدیع و نو پدید آورد؛ او درباره شیوه کارش در این زمینه عنوان کرد: با پایان یک اثر، اشتیاقم برای شروع کار بعدی بیشتر و بیشتر می‌شد. و این همان آنی است که همیشه در انتظارش هستم و از حضورش لذت می‌برم.

مهدی علیزاده عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران و مدرس هنرهای تجسمی، تاکنون پانزده نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از هشتاد نمایشگاه گروهی در داخل و خارج کشور حضور یافته است. وی تاکنون جوایز متعددی از جمله جایزه اولین نمایشگاه گل و طبیعت در آثار هنرمندان معاصر ایران ۱۳۷۱، دومین دوسالانه نقاشی معاصر ایران موزه هنرهای معاصر تهران ۱۳۷۲، پنجمین دوسالانه نقاشی معاصر ایران موزه هنرهای معاصر تهران ۱۳۷۹کسب کرده است. وی در اولین دوره نمایشگاه فجرآفرینان تهران موزه صبا سال  ۱۳۸۷ نیز مقام نخست رشته نقاشی را به دست آورده است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۷ جمعه این هفته در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود و تا  ۲۴  اردیبهشت ادامه خواهد داشت. نیوشا خطیب نیز نمایشگاه گردان این نمایشگاه است.

چاپ
>