X

اجرای شیوه‌ی متفاوتی از موسیقی بوشهر در اتریش

شنبه, 31 تیر 1396

محسن شریفیان سرپرست و نوازنده‌ی گروه موسیقی لیان در آستانه کنسرت تابستانه لیان در تهران عازم وین شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، محسن شریفیان، نوازنده و محقق موسیقی نواحی این بار قرار است در تاریخ ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ جولای به همراه گروه موسیقی «گتگ» در فستیوال Sunnseitn در  شهر لینس اتریش روی صحنه بروند.

در این اجرا لیانا شریفیان به عنوان نوازنده برای اولین بار این گروه بین المللی را همراهی خواهد کرد.

سرپرست گروه «لیان» درباره حضور دخترش در این فستیوال می‌گوید: سال گذشته از نوازندگی لیانا ویدیویی منتشر شد با این عنوان «راست دستی که می‌تواند چپ دست هم باشد» و در آن توانایی‌اش را نشان می‌داد که هم می‌توانست با دست راست هم با دست چپ، یک ملودی را با ساز نی‌انبان بنوازد، به طوری که هیچ تغییری در روند ملودی احساس نشود. همین بهانه‌ای شد برای دعوت و حضورش در این جشنواره.

امسال در فستیوال Sunnseitn اتریش نمایندگان چهار قاره حضور خواهند داشت؛ نمایندگانی از کشورهای آرژانتین، آلمان، کرواسی، کوبا، کنگو، رومانی، مجارستان، و ایران که در قالب گروه «گتگ» تنها نمایندگان آسیا در این جشنواره خواهند بود.

گروه موسیقی «گتگ» با حضور حبیب مفتاح، محمد خدادادی و ماهان میرعرب و محسن شریفیان شیوه متفاوتی از موسیقی بوشهر را در سطح بین الملل ارائه می‌دهند.

محسن شریفیان بعد از اجرا با گروه گتگ بلافاصله به ایران بازخواهد گشت و به همراه گروه «لیان» جدیدترین اجرای خود را با رپرتواری متفاوت، جمعه ۱۳ مرداد در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد روی صحنه خواهند برد و بعد از آن در شهرهای شیراز و ساری اجرا خواهند داشت.

چاپ
>